nagelmodeller sökes!

Lördagen den 1 maj ska jag göra en ny nagelkollektion inför min nya nagel inspirationsbok.

Då kommer jag behöva 6 olika tjejer som är sugna på att ställa upp!

Dock för man ej själv bestäma vad jag kommer att skapa, men där finns lite olika alternativ att välja mellan.

Denna dag får man anmäla sig till och jag ta endast betalt för materialet vilket kommer att vara 200 kr!

super billigt! passa på!

 OBS!Detta gäller endast nya set och du ska inte vara fast kund hos mig i dag.

är du intresserad så ring mig så fort som möjligt för att boka tid till den 1 maj!
sista anmälningsdag 29/4

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej, jag vill anmäla mig men jag vet inte om det är försent nu. Måste man ringa eller så, kan man inte göra det via bloggen =).?

2010-04-22 @ 17:33:43
Postat av: isabella

Hej !, jag har undrar varför jag inte har fått något svar på min fråga.



Kram isabella

2010-04-25 @ 15:27:05
Postat av: isabel

hejhej :)

Behöver du inga nya nagelmodeller nuförtiden? :)

2010-12-15 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0