lite om helgen tävling=)

Nu är kanske de flesta lite nyfikna hur de gick för mig i lördes=)
Jag får väl själv säga att de gick bra för att vara första gången! kom dock på 3.e plats
men där var också bara tre tävlande=)
Men tävlingen gav mig så mycket som jag nu kan ha med mig på vägen=)
Att bygga vackra salongs nagar skiljer sig rejält från vad dem vill ha på ett par tvälings naglar=)
Men nästa gång då får dem andra deltagarna allt se upp=)

Fick också se massa nyheter och har nu köpt hem det absolut hetaste på nagelfronten just nu( nailwraps)
Jag har köpt in 10 olika av frossa i=)

provade på min första kund i dag!

Minx slå er i väggen för här kommmer nailwraps





























Blir ju sjukt snyggt=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jättefint! Såna vill jag ha!! Kostar?

Grattis till ny inspiration efter nageltävlingen!!

2010-11-02 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0